Toll Free:
 

Blog

Zmiany na rynku produktów promocyjnych

2013-07-08
[adv:middletext]

W czerwcu zakończył się rebranding marek PromoSolutions i PromoExpress w ramach działów obsługujących klientów końcowych w firmie Lynka Sp. z o.o. Nowa identyfikacja wizualna została wprowadzona w materiałach korporacyjnych i korespondencji. Głównym celem przeprowadzonych działań jest zachowanie spójności komunikacyjnej. Rebrandingowi towarzyszy uruchomienie nowej strony www.promoexpress.pl umożliwiającej firmom zakup materiałów promocyjnych ze zdobieniem. Strona pozwala zamawiać w wygodny i szybki sposób tekstylia i gadżety promocyjne online. E-sklep oferuje także szeroki wybór uniformów pracowniczych i odzieży roboczej. Cechą wyróżniającą serwis spośród innych jest niespotykany i kompleksowy wybór materiałów promocyjnych od długopisu do kurtki oraz możliwość zamawiania online materiałów ze swoim logo.

Rebranding akcentuje prostotę i szybkość działania, jednocześnie wynika on z przyjętej nowej strategii firmy, która zakłada skupienie się na penetracji rynku i najwyższej jakości obsługi.

Obowiązujące do tej pory logo zostało opracowane w 2010 r.

 
Stare loga


Okres przejściowy

 

 


Nowe logo

 


Zapraszamy do współpracy.

 

Dodaj komentarz

Komentarz *
Nick *