Toll Free:
 

Blog

Wykorzystanie materiałów promocyjnych w promocji marki

2013-05-27
[adv:middletext]

Uruchamiając sklep www.promoexpress.pl chcielibyśmy by stał się on nie tylko preferencyjnym miejscem zamawiania materiałów promocyjnych, ale także miejscem inspiracji i rzetelnej wiedzy o roli gadżetów w marketingu. Dlatego rozpoczynamy cykl wpisów poświęcony badaniom skuteczności materiałów promocyjnych w marketingu. Mając świadomość niewielkiej ilości badań tego typu przeprowadzonych na rynku polskim będziemy omawiać badania publikowane na branżowych stronach międzynarodowych stowarzyszeń branżowych jak np. Promotial Product Association International (http://www.ppai.org/). Mamy nadzieję, że pozwolą one Wam uświadomić sobie uniwersalne trendy w wykorzystaniu gadżetów promocyjnych.

 

Na początek zapraszamy do krótkiej prezentacji wprowadzającej do tematu naszego bloga, czyli jak wybierać materiały promocyjne? Zastanawiając się nad tak postawionym pytaniem trzeba odpowiedzieć sobie na 5 podstawowych pytań:

 

1. Jaki jest cel poszukiwanego gadżetu

2. Komu chcemy go wręczyć?

3. Kiedy, w jakich okolicznościach trafi on do klienta?

4. Jak duży masz budżet?

5. Gdzie szukać doświadczonego partnera, który doradzi w wyborze materiału promocyjnego?

 

Odpowiedzi na te pytania znajdą się w następnych wpisach, a na razie zapraszamy do obejrzenia krótkiej prezentacji pt. „Zmień sposób myślenia o gadżetach!”

Dodaj komentarz

Komentarz *
Nick *